Frisör dags!

Mitt hår började verkligen se risigt ut med utväxt och alldeles för blekta slingor samtidigt som min riktiga hårfärg börjat kommer tillbaka alldeles för mycket i underhåret. Nä, det var dags att gå till frisören igen!
 
Det gick inte så bra förra gången jag var där så var lite nervös innan men testade en ny frisör den här gången och det kändes som hon verkligen lyssnade på mig. Hon klippte längderna (endast det som absolut behövdes), sedan ljusade hon upp underhåret samtidigt som hon la in varmare slingor i överhåret. Hon ville inte slita på håret för mycket eftersom jag vill låta det växa så det blev bara det som absolut behövdes. 
 
Jag tycker det blev bra! Får se hur det ser ut efter första tvätten men verkar se guldigt ut som jag är ute efter. Så länge det inte blir för rött, försöker undvika koppar tonen. 
 
Jag hade gärna klippt upp håret lite mer men mitt hår har blivit väldigt tunt så det går inte, kommer inte ha något kvar i så fall...Jag hade gärna någon gång velat testat extensions för att få lite fylligare hår men det är så pass dyrt att det får vänta. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Papa

Nice =)

2014-11-08 @ 19:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0