Jag lever fortfarande!

Ursäkta torkan på bloggen men sedan jag kom tillbaka från Paris så har jag varit helt slut. Alla spänningar från loppet, skadan i benet, träning och väldigt mycket jobb satte sina spår så jag har varit konstant trött och haft en fruktansvärd huvudvärk hela veckan. 
 
Det fick bli prioritering på sömn, eller hade nog inte spelat någon roll om jag prioriterat det eller inte för ingen chans att jag kunde hålla mig vaken efter nio på kvällarna. Tror jag somnat mellan åtta och nio varje kväll och vet ni vad jag gjorde i helgen? Unnade mig mina första dagar på länge utan att någon klocka ringde. Himmelrike! Jag vaknade ändå sju på morgonen men att vakna av sig själv är en helt annan sak än att bli väckt av min alarmsignal.
 
I helgen har jag även njutit av saker jag inte kunnat göra på månader. Bara en sådan sak som att ta bilen och storhandla, jag skojar inte när jag säger att jag gick och log hela tiden vi var i butiken :) Sedan att få spendera lite kvalitetstid med både pojkvän och katter. Och att spela spel! 
 
Det blir lätt att man blir så insnöad på rutiner och jobb att man ibland glömmer att det finns andra saker man kan göra också. Som att bara ligga i soffan och mysa framför Supernatural med en katt i knät. 
 
 
 
Var tvungen att testa detta kattgodiset när de hade så söta förpackningar. Godkänt av kräsna Yuki men inte av allätaren Dante.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0