Härlig vårdag

Idag har det varit solig och varmt i Uppsala! Jag började morgonen på gymmet när solen precis hade gått upp och när jag kom ut var det redan varmt. För fint väder för att stanna hemma så vi tog bilen och utförde en del ärenden. Jag hade på mig min vårjacka med tunnaste halsduken och det var ändå för varmt men jag klagar inte :) Så skönt att känna en glimps av den riktiga våren. 
 
Vi passade på att köpa kattmat och kattsand när vi hade erbjudanden på dem så tror vi sparade allt som allt 250 kr. Kattsaker är inte billiga så det gäller att passa på...Sedan gick vi runt lite i Gränby Centrum innan vi handlade mat och åkte hem igen. Vet inte om det var värmen men vi var helt slut när vi kom hem, det var nära att jag däckade men fick bli en kaffe istället.
 
Det har jag nog heller inte berättat, jag har börjat dricka kaffe! Trodde nog aldrig jag skulle säga det men jag gillar en kopp då och då. Det ska vara bara kaffe, alltså inget socker eller mjök i utan bara kaffe. Jag köpte kardemummakaffe senast och det är riktigt gott, luktar t o m gott för att vara kaffe! Just nu dricker jag det bara på helger och jag dricker ur snapsglas så det är inga stora koppar men precis lagom enligt mig :)
 
Hittade den här butiken i Gränby Centrum. Jätterolig prylbutik med nog lite av varje. Många söta retro/design/gammaldags/roliga prylar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0