Födelsedag och magreaktion

Nu sitter vi på tåget till Uppsala igen efter en långhelg i Göteborg. De första dagarna hade vi verkligen otur med vädret men på lördagen blev det fint och det var väldigt soligt och skönt igår på min födelsedag!
 
På lördagen hälsade vi på min pappa och Ana och åkte med i deras husbil på en runda utanför Göteborg. Vi gick runt i ett slott (som jag har glömt vad det hette) och sedan blev det minigolf. Gissa vem som vann :D
 
Vi sov över hos min pappa och på morgonen var det uppdukat en stor frukostbuffé för min födelsedag! Åt färsk ananas, så gott! Mot eftermiddagen blev det födelsedagsfika med min mamma och mormor och efteråt passade vi på att gå till Liseberg i det fina vädret. Jag åkte inget men kände för att testa turen i lyckohjulen. Och det blev allt en vinst!
 
Dagen avslutades på en hamburgerrestaurang men jag hann bara ta två tuggor på mina sötpotatis pommes sedan fick jag en trevlig magkramp så det var bara att rusa hem och spendera resten av kvällen hopkrupen på soffan. Jag var läskigt nära att svimma på vägen hem, kallsvettades, såg stjärnor, kunde inte känna benen och vinglade runt helt likblek. Måste nog sett ganska lustigt ut :P
 
Men förutom det så hade jag en jättetrevlig helg med familjen!
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0