Bröllopsbjudning

Efter utställningen i lördags var det bara att ta av sig sminket och göra om allt igen, på med klänning och skor och sedan ut mot Ulva Krog! Jag hade en jättefin klänning från Karen Millen som hängt i klädkammaren länge och väntat på det rätta tillfället. Till det ett par nya skor jag fick i födelsedagspresent.

Det var en kollega som gift sig så vi var ett par stycken från jobbet som satt tillsammans. Ulva Krog var jättemysigt och det serverades mycket god mat och gratis dricka. Jag har inte varit på så många bröllop innan så blev lite förvånad över traditionerna. T ex så ska tjejerna pussa brudgummen om bruden lämnar rummet? Hade jag ingen aning om men det var bara att hänga på :)

När stället stängde vid midnatt så åkte jag hem men Tibbe drog ut på stan i sin kostym och fortsatte fira hela natten!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0