Två dagar i Tokyo

Vi ska strax ut för att äta frukost på våran tredje dag här i Tokyo. Tror inte jag kan förklara hur mycket vi har gått de senaste dagarna och hur ont vi har i fötterna. Men vad gör det när det finns så mycket roligt att se här? :) Lite smärta får man allt tåla så man inte missar en massa.
 
Inatt ska tyfonen dra in över Tokyo så får se hur/vad vi kan göra imorgon. Beror lite på hur blåsigt och regnigt det blir. Vi har sett en del på nyheterna och där det är som värst har det blivit översvämmningar och rejäla vindar. 
 
Hinner inte skriva mycket mer nu. Kan säga att igår var vi i Shibuya, Harajuku och Akihabara och det blev lite shopping för mig! Det finns oftast bara en storlek (i alla fall i Shibuya 109) så det är bara att plocka något och se om det passar. Det mesta är faktiskt i min storlek så yay!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bing.

Åååh vad underbart :D. Men ni lär vara så sjukt trötta. Grattis med storleken ^^. Jag har ofta problem med det då jag är i Korea och shoppar :D

2014-07-10 @ 10:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0