Hemma igen

Nu är vi hemma igen och lite slitna efter allt resande. Ska bli skönt med en vecka hemma utan planer och bara ta dagen som den kommer, det behövs för att ladda batterierna inför jobbstarten nästa vecka. Jag lyckades även starta igång min balanssjukdom igen (kommer inte ihåg vad rätta termen är) så just nu går jag runt som om jag är full och slår in i allt här hemma så vila behövs nog :)
 
Jag känner dock hur fingrarna kliar för att starta hösten och alla planer jag har. Hösten känns alltid som en nystart för mig (mer än nyår gör) och den här sommarens ledighet behövdes för att komma bort från allt lite och kunna tänka klart. Nu har jag massa planer för hösten och vad jag vill göra i framtiden. Spännande!
 
Vila i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0