Yuki balans skills part 2

I helgen köpte vi en byrå som nu står i hallen. Jag tänkte inte alls på att Yuki kanske skulle vilja använda den men det tog nog bara en halvtimma så var hon ovanpå byrån. Räcker det? Nejdå. Då sitter hon där och stirrar på dörrkarmen tills hon tar beslutet och hoppar upp där och går runt. Räcker det då? Ånej. Från dörrkarmen hoppar hon upp ovanpå de höga garderoberna och försvann in bland allt damm och prylar vi har där uppe. 
 
Väldigt imponernade! Jag är mest rädd att hon ska skada sig när hon hoppar ner men hon hoppar helt orädd ner därifrån direkt till golvet. Nu är frågan om jag någonsin kommer få tag på henne när jag ska till utställningar :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0