Mål för 2014

Nytt år, ny start! Jag har inte riktigt planerat upp året ännu men jag vet lite vad jag är sugen att fokusera på och har börjat skriva ner lite mål och drömmar. Det här är som sagt mål och inte löften (har lite svårt med nyårslöften) så saker kommer nog ändras en hel del. 
  • Löpning - det här kommer definitivt bli en utmaning med många lopp inplanerade. Jag ska springa i Frankrike, i fjällen, på natten, i en tunnel osv. Spännande! Så jag hoppas på ett skadefritt år med många roliga äventyr. Tidsmässigt så är jag bra sugen på att få ner mil tiden under en timma. 
  • Styrketräning - fokus på att träna tungt och få väldefinierade muskler, samt såklart hjälpa mig att hålla mig skadefri i löpningen. Jag tänker börja med att skaffa ett gymkort på SATS!
  • Katterna - Planen är att börja åka till utställningar igen och se till att Yuki blir Grand International Premier. Sedan kommer det hända lite mer spännande här, kan berätta om det senare :)
  • Franska - nu ska jag ta tag i detta och se till att komma igång igen! Jag vill verkligen lära mig språket, hade varit så kul att kunna förstå vad alla säger när vi är och hälsar på tibbes släkt.
Det här är huvudpunkterna som jag funderar på mest men jag har massa andra småmål som jag hoppas kunna uppnå också. Tid är alltid den stora boven men just nu ser jag positivt på det här året och ser fram emot allt roligt som jag ska göra. Känns som 2014 kommer bli ett år med mycket träning och förhoppningsvis stora ändringar!
 
Work for it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0