Dante

Jag har hållit det för mig själv ett tag men nu så kan jag säga att vi har fått tillökning i familjen! En liten fluffig kille från S*Lince's uppfödning i Sundsvall. Och vi har bestämt oss att han ska heta Dante efter en av mina favoritkaraktärer i en av de bästa spelserierna som finns. Kanske inte är tibbes favoritkaraktär men nu fick jag bestämma :)
 
Han är sibir precis som Yuki och Hunter var (som allergiker klarar vi bara av sibirer). Han är blåspotted och jag vet inte om man ska se det som ett tecken men han föddes på samma dag som Hunter gick bort. Innerst inne hoppas jag på något konstigt sätt att en del av Hunter gått över i honom. Löjligt kanske men han har stora skor att fylla. 
 
I tisdags bilade vi hela vägen upp till Sundsvall och hämtade honom för att sedan bila hela vägen ner igen. Jag hade jättetur att Frida ville haka på och var så snäll och hjälpte mig att köra. Hatar verkligen den blandningen mellan en och två filigt som det är i timmar på vägen dit. Tack igen Frida för hjälpen och sällskapet!
 
Lilla Dante är verkligen så söt och vi är jätteglada att ha honom hemma äntligen!
 
S*Lince's Arezzo aka Dante!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Åh vad fin han är! Jag har följt hela kullen på lince's blogg, har nämligen också att liten kisse från deras uppfödning! Vad roligt för er med en ny familjemedlem, njut av den första tiden :)

Svar: Tack! Eller hur är de supersöta?! Vem är det ni skaffat? Är det en av hans syskon eller från en tidigare kull?
Vinterna

2014-01-24 @ 06:31:53
Postat av: Bing.

Åååh vilken liten buse! Det kommer att bli så bra! Jätte fin :D

Svar: Du måste komma förbi och hälsa på honom någon dag. Sååå liten och söt!
Vinterna

2014-01-25 @ 16:18:14
Postat av: Rosanna

Det är från en tidigare kull, #Fotbollskullen". Vi har lilla S*Lince´s Ilaria Pasqui, vi kallar henne för Siri :). Hon är helt underbar. Tydligen har hela kullen blivit väldigt trevliga och personliga katter, så roligt!

Svar: Var tvungen att titta upp henne på lince's hemsida, så söt! Har ni någon blogg eller liknande så man kan se henne som vuxen? Hade varit kul att se :)
Vinterna

2014-01-26 @ 07:39:47
Postat av: Rosanna

Visst är hon! Tyvärr har vi ingen blogg, men jag lägger upp en del bilder på henne och min andra katt på instagram. Heter Rosannahemmingsson där :)

2014-01-26 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0