Cravings

Mina food cravings går i perioder och när jag är inne på att det är något jag är sugen på så vill jag i princip bara äta det. Innan julen var det köttbullar med ägg och glutenfri pasta (vilket jag möjligtvis fortfarande är sugen på) men nu senast så är det stekt potatis med ägg och något tillbehör. Så gott och enkelt! 
 
Jag har inte riktigt varit sugen på någon "fancy" eller komplicerad mat på ett bra tag och jag har ingen tid att stå i köket så det här är perfekt. Det behöver inte vara krångligt eller dyrt för att vara gott (och hyfsat nyttigt).
 
Kvällens middag blev stekt potatis med ägg, kalkonbacon, kyckling och en sallad till det. Mums!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0