Ser mörkt ut för helgen

Det börjar se mörkt ut för att jag ens ska kunna springa i Paris i helgen. Jag tycker med alla förberedelser, träning, rehab och prehab att jag var förberedd på det mesta men så kommer såklart det oförberedda.

 

Det började med vad som kändes som träningsvärk i bäckenet eller lårfästet och jag trodde det skulle försvinna men så utvecklades det till ett tryck och nu gör det ont. Jag har försökt med rehab och massage men efter att ha testat att springa lite idag så kunde jag knappt gå resten av dagen och det pulserade av smärta i benet. Inte bra…

 

Jag har lyckats få tag på en tid hos en naprapat imorgon så får se vad de säger. Riktigt surt och väldigt ledsamt men jag måste fortsätta hoppas att det kommer gå tills jag vet mer. Det jag vet redan nu är att ju mer jag rör på mig desto mindre gör det ont och efter Voltarenen jag tog ikväll så känns benet mycket bättre. Jag kan gå utan problem och det bara ömmar lite så känns nästan som någon muskel inflammation? Kanske går att springa ändå? Hoppas verkligen…

 

Jag efter rehaben på gymmet idag
 

Kommentarer
Postat av: Bing.

Oj nej så det blev värre ändå :(! Hoppas du får reda på vad det är snabbt och att det är nåt som går om tills loppet. Ogilla att gå omkring och inte veta vad som är fel >_<

2014-02-27 @ 10:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0