Semi Marathon de Paris nedräkning

Nu är det nära! Om en vecka vid den här tiden så sover jag nog gott på hotellrummet efter att ha sprungit min första halvmara. Helt overkligt att det redan är dags, kändes så tryggt när det var månader bort.

 

Tibbe och jag flyger ner till Paris på fredag kväll. På lördag kommer vi åka ut till mässan för tävlingen och hämta ut min nummerlapp och på söndag förmiddag så går startskottet. Jag har sista startgruppen så det kommer nog vara ganska trångt men förhoppningsvis kommer man fram om jag känner att jag vill pusha mig.

 

Spännande!

 

Bild från långpasset igår. Härligt med sol och att kunna springa i Hågadalen utan massa is.
 

Kommentarer
Postat av: Papá

Härligt, härligt.....att va med i ett sånt lopp =)
och åka till Paris!!
Det kommer att gå jätte bra.
Spännande värre.
Vi hörs väl innan ni åker
Kram

2014-02-24 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0