Långpass längs Gula Stigen

Igår blev det 15 km längs Gula Stigen som nog kunde döpts om till Gula isbanan istället. Det var väldigt milt och skönt väder med smådugg hela tiden men när isen inte hade smält bort och vatten på det…yeah. Glad att jag hade broddar på mig för annars hade det varit omöjligt. På vissa stigar hade dock det mesta smält bort så man äntligen kunde känna lite mark under fötterna igen, vilken känsla! Så jag längtat efter mark under fötterna igen när man springer.

 

Dagens utmaning var att hålla pulsen under 150 när jag sprang så det blev inte någon snabb löpning men jag fick ändå ett hyfsat flyt och det kändes bra genom hela passet. Lite frustration på vissa ställen när jag var tvungen att gå p g a all is men jag hade bra poddar att lyssna på och fin miljö så det var bara att ta det lugnt och njuta av omgivningen.

 

Tid: 02:12:26 Distans: 15.30 km Medeltempo: 08:39 min/km Medelpuls: 142 bpm

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0