Infall

Den här helgen har det mest varit jobb så då finns det inte mycket att skriva om. Däremot fick jag ett infall i förra veckan. Var så himla trött på min gamla datorskärm (well, tibbes som jag fått ta över), den är liten, mörk och gulaktig i tonen och det spelar ingen roll vad man ändrar för inställningar. Så med lite hjälp från en kollega och tibbe så började vi titta runt efter nya billiga skärmar som var hyfsade. Ingen idé att köpa en dyr feting förrän jag har råd att investera i en egen dator (jepp, tibbes gamla som jag använder också). 
 
Jag var helt inställd på att ha en innan helgen så i torsdags gick vi förbi webhallen på vägen hem och titta vilken fin breeed skärm jag fick med mig hem! Planeringsfreak som jag är så var jag tvungen att testa excel på den och my god, himmelskt! Man får plats med så mycket :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0