Captain America - The Winter Soldier

Vi missade premiären av Captain America, jag vet, inte likt mig att missa Marvel premiärer men jag mådde dåligt den kvällen. Istället fick det bli den här veckan, vi var fortfarande i den stora salongen i Uppsala men vi delade den med endast femton andra! Man kunde i princip välja vilken plats man ville så bara för att vara extra svensk så flyttade vi så vi slapp sitta bredvid någon annan :P
 
Filmen var bra, inte så bra som jag hört, men bra action och såklart massa rolig Marvel kuriosa. Det gäller att man sett de andra filmerna så man vet vad de skämtar om men det är sådan belöning jag gillar. Det dåliga var väl att man i princip kunde lista ut alla plot twistar innan de hände...En stor fråga nu efter man sett filmen är hur allt som hände i filmen kommer påverka resten av Marvel filmerna och såklart SHIELD serien? För det var mycket som hände.
 
Älskar man Marvel som jag gör så är den definitivt värd att se och då såklart på bio!
 
 
Och vill ni inte få hela filmen spoilad så skulle jag nog undvika trailern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0