Hästar och rida

När jag är ute och springer ser jag så många hagar med stora och ståtliga hästar. Samtidigt ser jag många ridstigar i skogarna och det har verkligen fått mig sugen på att rida igen. Jag kan inte rida men jag gick ett par ridkurser som liten och kommer ihåg att det var väldigt roligt. Problemet nu är bara att jag är allergisk både mot deras mat, dammet och pälsen...så jag kan inte spendera massa tid i ett stall. 
 
Det är inget jag kommer satsa på nu och lägga tid och pengar på men det hade kunnat vara en tanke för nästa sommar. Bara att få testa att faktiskt rida i skogarna och känna friheten och kraften i hästen.
 
Skulle jag testa så får det dock bli en liten liten söt ponny till att börja med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0