Fjärde passet med löpskolan

Nu har jag gått två tredjedelar av terminen med MCWs löpskola. Bara två lektioner kvar, tiden går snabbt! Det var inget vidare väder ute utan var riktigt höstväder med kyla, blåst och regn. Var så skönt att komma hem in i värmen efter jobbet att jag nästan inte ville ut igen men efter lite push från Tibbe (tur att man har någon som pushar en) så drog jag på mig varma kläder och gick iväg till träningen.
 
Det blev mycket intervaller i snabbare tempo så jag glömde av kylan ganska snabbt. Pratade även lite med den snabbaste killen i klassen, han hade sett mig i lördags under Kung Björn loppet. Gissa hur det gick för honom? Han kom sexa bland killarna! Grymt imponerande! Han skulle springa lidingöloppet nu på lördag så jag håller tummarna. 
 
Slutligen måste jag visa den fina t-shirten vi fick idag. Kändes coolt när alla sprang i likadana tröjor!
 
Framsidan
 
Baksidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0