En dag i taget

Jag skrev inget igår och var lite fram och tillbaka om jag skulle skriva något idag. Jag tror vi alla i hushållet är ganska utmattade med allt som hänt på senaste tiden. Hunter går upp och ned i temp hela tiden och ligger just nu på 40,2. Ikväll tog vi nya tester så nu blir det mer väntan..förhoppningsvis får jag reda på något i morgon men det kanske blir nästa vecka. 
 
Visar testet negativt så kommer vi börja ge en stark antibiotika i minst tre veckor för att se om det kan få bort vad nu det kan vara som påverkar Hunter. Imorgon har han varit sjuk i en månad så jag hoppas det hjälper. Han har i alla fall inte blivit värre så det är bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0