Bondens Marknad

I lördags efter att jag tagit en liten tupplur för att återhämta mig från löprundan så cyklade Tibbe och jag in till stan för att titta runt lite på Bondens Marknad som skulle vara uppe vid slottet. Det var ganska litet men vi gick runt ett tag bland de olika stånden och testade en blandning av korvar, ostar och syltar. Vi köpte inte med något hem men jag pratade med ett stånd som brukar stå vid centralen på fredagar och de säljer rabarbersylt! Yay! Måste gå dit någon fredag och testa. Har verkligen saknat det sedan Frankrike i somras. Rabarber är nog min besatthet för den här sommaren :)
 
Innan vi drog köpte vi fika och satt och njöt. Riktiga donuts som doppats i socker, så det ska vara. 
 
 
 
 
Man ser att jag verkligen behöver gå till frisören snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0