Kari Traa Urban Training

Idag åkte Frida och jag in till Stockholm för att vara med på Kari Traas Urban Training event på Humlegården. Super spännande! Jag var helt exalterad och nervös innan och pratade på helt uppspeedat som jag brukar bli. Jag hade på mig massa kläder eftersom jag trodde det skulle bli kallt och regnigt men vi hade jättetur med vädret och fick sol och ganska behaglig temperatur. 


Erika Kits Gölevik och PT-Fia höll i eventet och vi blev indelade i sex grupper och sedan blev det ett 90 minuters cirkelpass i de olika stationerna. Blev mycket helkroppsstyrka och ner på marken och köra. Mina händer blev helt leriga…eller, hela jag blev helt lerig men det var bara roligt faktiskt. Det blev en del parövningar som jag körde med Frida och vad vi skrattade. Frida är grymt stark så jag fick kämpa på som bara den. Bästa var nog när hon skulle ha benen runt min mage och luta sig bakåt, jag kunde inte hålla emot så vi föll som en hög på marken :)


Verkligen grymt roligt och peppande event som jag hoppas kunna vara med på igen! När eventet var över fick vi en goodiebag från Kari Traa med pannband, träningsstrumpor och en mysig mössa.

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0