Badminton

Efter att ha pratat om det i fem år (jag skojar inte) så åkte tibbe och jag äntligen ut till badmintonhallarna för lite badminton! Jag har aldrig riktigt spelat utanför skolgympan men av sporter med någon slags boll involverad så är det här min favorit. Det var riktigt roligt att spela tillsammans!
 
Vi körde lite uppvärmning och gick igenom reglerna och sedan blev det två matcher. Tibbe vann såklart (jag skyller på hans längd :P) men jag blev bättre mot slutet. Blev en massa springande fram och tillbaka så jag fick upp ett flås och det kändes även som bra träning för mina knän som inte är van vid den ansträngningen med snabba vändningar. 
 
Det här ser jag fram emot att testa igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0