Söndagen

Vad kan jag säga om idag? Det har inte hänt sådär jättemycket utan mest söndagssysslor. Jag har jobbat, fixat inför nästa vecka med träningsplanering, luncher och kläder och sedan var det tänkt att jag skulle köra cirkel träning som jag faktiskt längtat till hela veckan men jag kände bara ångest ju närmare det kom så jag avbokade det. Hade inte alls lust att vara på gymmet i det fina vädret. 
 
Inte för att jag var ute ändå men skönare att vara hemma och fixa i ordning allt mycket tidigare. Idag var också bada katterna dag! Yuki ska med mig till Uppsala Kattklubbs utställning nästa helg (första gången jag kommer köra själv!) så det var dags att preppa. Hon var extremt högljudd den här gången men det gick bra förutom att jag själv också blev väldigt blöt. Hunter sitter så snällt stilla som alltid och han fick även vara testkatt för ett nytt schampoo och balsam. Jag vågade inte testa på Yuki så hon inte ser helt galen ut på utställningen.
 
Mitt i allt kommer tibbe hem och överraskar mig med blommor! Jättevackra vita och rosa rosor och jag blev helt rörd. Där stod jag i cykelbyxor, dyngsur innetröja och ansiktsmask och kramade om honom. Måste sett konstigt ut men det gjorde min dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0