Fredag

Imorse blev det min vanliga springtur ute men denna gång var det premiärtur att springa utan långärmat! Kändes riktigt skönt och lite svalare men mest kändes det som att sommaren är nära nu. En nackdel jag har märkt dock är att ju mer grönska det kommer desto mer creepy saker hänger i träden. Jag freakade ute tre gånger under turen då jag var säker på att jag sprungit in i en spindel eller ännu värre ett spindelbo och fick göra någon panikartad veva med armarna och gå igenom håret och kläder. Usch...kändes som det kröp på hela mig efteråt.
 
Min plan för resten av veckan var att springa på söndag igen och satsa på en längre tur men det verkar tyvärr som Tibbes förkylning har nått mig nu också. Så det får bli vila tills halsontet försvunnit i alla fall. Men jag tänker inte bli sjuk, jag vägrar!
 
 
Exakt så här kände jag mig när jag sprang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0