Första maj

Var ni ute och festade igår? Vi tog det lugnt och stannade hemma. Jag klarar inte riktigt av så mycket människor och allt drickande så då är det ganska skönt att mysa hemma och lyssna på alla galenheter utanför fönstret istället. Vi såg även att de hade en stor majbrasa på fotbollsplanen på andra sidan vägen men tyvärr såg jag det inte förrän den nästan var över. Mycket folk som stod och tittade dock!
 
Idag har vi haft riktigt fint väder så då passade jag på med en längre powerwalk ute på över 8 km. Kunde känna hur solen brände i ryggen men det var riktigt skönt, kändes som sommar. För första gången testade jag att lyssna på podcasts när jag gick, jag har inte riktigt hängt med i trenden om dessa så har aldrig testat det men det fungerade väldigt bra när jag gick. Verkar finnas hur mycket som helst att lyssna på. Idag fick det bli tre avsnitt från Träningsglädje, gillar hennes blogg och det var roligt att lyssna på henne. 
 
När jag kom hem blev det brakfrukost med proteingröt och ägg till det. Jag köpte med mig jordgubbar på väg från jobbet igår och de var supergoda. Längesedan man åt goda jordgubbar. Resten av dagen har spenderats städandes och i solen på balkongen med katterna. Nu är det dock dags att bygga muskler, ska till gymmet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0