Träning

Idag blev det lite härlig boxning med tjejerna på jobbet och sedan bar det av för PT pass på gymmet. Vi gick igenom alla övningarna jag haft lite problem med och finslipade. Allt gick väldigt bra förutom när jag fick kramp i foten, var ett tag sedan det hände sist men det är alltid lika obehagligt. Mina tår var helt stela och jag fick sitta stilla och massera i fem minuter innan jag kunde röra mig igen. Lite pinsamt men jag kunde fortsätta att träna efteråt i alla fall.
 
Nu gäller det bara att komma igång med joggandet på riktigt också. Jag ska börja trappa upp det långsamt så får jag hoppas att benet hänger med. Jag ska även träffa en sjukgymnast nästa vecka så det blir intressant att se om de kan hjälpa.
 
 
 Kvällens underhållning blev ännu ett avsnitt av Red Dwarf. Nu är vi inne på säsong fem och den är fortfarande rolig (på sitt speciella sätt). Rimmer är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0