B.A.B.Y event

I eftermiddags tog Frida och jag tåget till Stockholm för att gå på ett event om träning och hälsa. Det är nätverket B.A.B.Y som höll i det och vi var i Volvos showroom mitt på Kungsträdgården (jag kunde såklart inte hjälpa att snegla lite på bilarna också :P). 
 
Jag tyckte det var väldigt intressant! Det var föreläsningar av Shirin Djavidi och Erika Kits Gölevik om träning och hälsa, Terese Alvén om mat och träningsmissbruk och Cecilia Duberg om personlig utveckling. Tyckte alla var jätteintressanta att lyssna på och jag hade gärna hört mer. Det blev även mingel och så bjöds det på lite tilltugg. Jag passade på att köpa med mig Shirins bok om träning som jag även fick signad. Med mig hem fick jag även en fin goodiebag fylld med bland annat shaker, joggingstrumpor, sportbar och vitaminvatten.
 
Jag hade en jättetrevlig kväll och trevligt sällskap med Frida som även visade mig Blueberry cafét på stationen i Stockholm. Jag köpte en himmelskt god grön smoothie som jag mumsade i mig på vägen till eventet. Jag kommer definitivt gå förbi det stället igen när jag är i Stockholm. Och jag hoppas på fler roliga tränings events!
 Shirin
 Erika
 Terese
 Cecilia
 Mårten Nylén (som visst är tränare i Biggest Loser Sverige)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0