Nu är vi här!

Vi kom fram till Besancon ganska sent igår kväll och var rejält trötta. Det blev en sen middag med familjen och sedan slocknade jag i soffan. Jag får se om jag kan lägga upp några bilder senare för just nu klagar alla mail konton på att den inte tror det är jag så inget verkar fungera. Oh well, man ska väl göra annat på semestern än att pilla på telefonen :)
 
Jag kan säga att det är iiiiisskallt i Frankrike just nu och det finns ingen värme i lägenheten så jag sitter och fryser med både raggsockor och tröja på. Får kanske titta lite i stan imorgon och se om jag kan hitta varma kläder för jag tog bara sommarkläder med mig. Tur i alla fall att jag tog med mig paraply för det spöregnar också ;)
 
Nu kommer det strax komma hem gäster och så ska vi ha middag så jag ska göra iordning mig det sista. Signing out from France!
 
Första croissanten i Frankrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0