Katt frisör?

Jag håller på att fundera lite fram och tillbaka om jag ska raka Hunter eller inte...Han har ju en sådan jättefin päls men den blir lätt tovig och vi är inte vänner när det varken ska borstas eller redas ut. Känns som det kunnat vara skönt för honom att slippa pälsen i alla fall på magen och baken ett tag men han kommer nog se lite löjlig ut då :)
 
Sedan måste jag även hitta en bra frisör som är van vid katter så han inte blir helt skräckslagen. Vi har ju testat en gång att gå till ett ställe för att reda ut tovor och då blev han jätterädd så det vill jag undvika. Jag får titta runt lite och fundera vidare. Det fungerar ju som vi gör nu också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0