I Norge

Vilken konstig födelsedag det är när jag tänker på det! Jag är i Norge med katterna medan tibbe sitter på flyget till LA och veckan tills idag har vi båda varit sjuka så det blir inget riktigt firande förrän om ett tag. Inte för att jag tycker det är något att fira egentligen, 28 år känns både gammalt och så gillar jag inte jämna nummer.
 
Resan hit gick väldigt bra och smidigt. Kattklubben hade hyrt en stor buss så jag hade ett dubbelsäte för mig och katterna och så bilade vi genom Enköping, Örebro (där vi lunchade), Karlstad och sedan in i Norge och till Oslo. Vi var på hotellet någon gång efter sex och det var lite nervöst att släppa ut katterna på rummet men det gick bra. Igår var de väldigt försiktiga och nyfikna och var lite överallt hela tiden men idag är de mycket lugnare. Hunter har t o m använt kattlådan...vilket såklart resulterade i sand i hela badrummet :P
 
Igår kväll åt vi på en restaurang med en söt innergård där vi beställde in en mixad grilltallrik för allihopa så vi hade massa riktigt gott grillat kött och grönsaker till. Förutom det har det blivit mycket bröd den här helgen men jag försöker ta det lite lugnt med vad jag äter. Lite svårt bara när det oftast inte finns så nyttiga goda alternativ...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0