Förberedelser

Idag smäller det! Om ett par timmar så ska jag ta med mig katterna på en resa till Norge. Vi ska på NORAKs utställning i Oslo och jag hoppas hoppas på ett certifikat var till dem så de får sina titlar. 
 
Den här veckan har det varit massa förberedelser och jag tror nu äntligen att allt är packat. Nu ska jag bara hinna göra i ordning mig och på något sätt lista ut hur jag ska få med mig allt. 
 
Mitt i alla förberedelser igår så överraskade tibbe mig med en jättesöt lite födelsedagstårta. Jag fyller ju egentligen inte år förrän imorgon men då kommer jag vara bortrest och sedan åker tibbe iväg till LA så vi kommer inte se varandra på ett tag nu. Jag förväntade mig det inte alls så blev jätterörd, snäll pojkvän man har :) Nä, nu måste jag fortsätta med allt. Hoppas ni får en trevlig fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Bing.

GRATTIS SANDRA ^^

2013-06-08 @ 09:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0