Cat fight

Jag lyckades fota (ursäkta bildkvalitén) händelseförloppet när Yuki och Hunter börjar bråka. Det startar alltid likadant, den ena börjar rengöra den andra, den här gången var det Hunter. Yuki spinner och är nöjd tills hon tycker att hon ska börja rengöra Hunter. Hunter går med på det men tycker hon håller på för länge och försöker tvätta henne igen. Yuki blir irriterad och försöker få honom att sluta genom att tvätta honom. Det blir en stand off där båda står och stirrar på varandra med öronen nere och svansarna viftar hej vilt. Sedan hoppade Hunter på Yuki och det blir fight tills han sprang iväg.
 
Jag kan tillägga att det här hände ovanpå mig. Både skulle gosa med mig samtidigt så jag fick verkligen första parkett för att titta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0