Tuffa veckor

Det har varit två tuffa veckor med massa jobb, roligt jobb, men fortfarande mycket att göra så har inte kunnat fokusera riktigt på mycket annat. Allt som har med träning fick läggas på hyllan så jag kunde fokusera på att sova och vila upp batterierna. Men nu ska det bli lite lugnare framöver och jag ser fram emot att ta tag i träningen för fullt igen. Idag fick det bli en powerwalk på lunchen och det kändes riktigt skönt att röra på sig igen. Jag ville springa men fick hålla tillbaka mig för att starta igång lugnt igen. Jag fick så mycket energi av det dock och kände mig helt pirrig efteråt så började direkt fundera på ett nytt träningsschema, så spännande!
 
Kvällens middag blev gröna linser med tofu wok och massa grönsaker
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0