Tillbaka!

Nu är semestern över på riktigt och det är tillbaka till vardagen. Jag kände för att ta en paus från allt som hade med datorer att göra på semestern så jag använde faktiskt aldrig min dator (men såklart telefonen hela tiden). Om bloggappen fungerat på iphone 5 så hade det blivit lite uppdateringar då och då men nu blev det tyvärr inget. Ska försökta ta igen det och lägga upp lite bilder från semestern när jag har tid över. Så länge kan ni få kika på paketet som jag hämtade ut idag, massa nya böcker!
 
"World War Z" har jag varit nyfiken på sedan jag såg filmen. "Gluten och mjölk" kan innehålla massa intressant läsning men det är en REJÄL bok. Slutligen "Juice power and detox" från Renée Voltaire är jag jättenyfiken på, hoppas på massa bra recept!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0