Ledig dag!

Det känns nästan lite som att skolka men jag har varit ledig idag, på en onsdag! Det var faktiskt riktigt skönt och mysigt att ligga kvar i sängen när tibbe gjorde ordning sig och gick till jobbet. Inte för att jag sov något mer men att bara ligga och mysa i sängen med en bra bok är så härligt. 
 
Efteråt blev det mer mysande på soffan med de två pälsbollarna och nya HM katalogen men efter det kändes det dags att röra på sig. Jag drog på mig träningskläderna och körde ett lugnare löppass som började med snabb gång som uppvärming, sedan en halvtimmas jogging och avslutades med att gå den sista biten. Inga känningar i knät heller så jag känner mig positiv på att lägga på mer löpning snart. 
 
När jag kom hem blev det min favoritfrukost i solen på balkongen tillsammans med en inspirerande träningstidning (yes, för killar...men den såg så mycket bättre ut än tjejernas!) och så fick katterna vara med mig ute, i sele såklart. Det kändes som semester. Jag hoppas verkligen jag får några fler sådana här stunder innan kylan kommer igen. 
 
Resten av dagen gick mest åt till städning, matlagning och badning av Yuki. Jag borde ha badat Hunter också men ryggen pallade inte så det får bli imorgon. Vi ska på utställning i helgen så de måste se fina ut!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0