Korv!

Long time no seen! Det har inte blivit så mycket bloggande sedan jag kommit tillbaka igen men det har varit så fullt upp så den lilla timman jag har över varje dag går till att mysa med tibbe på soffan med en kopp te. Men snart hoppas jag att allt har lugnat ner sig så jag kan komma igång med träningen igen och att äntligen spela Last of Us...börjar bli lite pinsamt nu att jag inte ens startat det. 
 
Till ett annat ämne så tänkte jag visa dagens middag som var korv med blomkålsmos. Jepp, korv! Jag som verkligen hatar smaken av korv och kan inte sluta tänka på vad som males ner för att göra korvarna. I Simpsons har jag för mig att det var mattor...oh well. Jag hittade en korv som fick mig att ge det en chans. Det är en ny korv från Scan med 90% kötthalt och ska vara fri från gluten, laktos och soja. 
 
Till min förvåning smakade det faktiskt gott! Inte den där typiska plastiga korvsmaken utan mer köttigt på något sätt. Den här kommer jag definitivt testa igen och nästa gång blir det nog den kryddigare varianten.
 
Korv, blomkålsmos, halloumi och sallad. Riktigt gott men mycket mer mättande än jag trodde så tibbe fick hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0