Utställnings förberedelser

Yuki är förberedd så bra det går. Hon är superstatisk men det fixas förhoppningsvis av lite spray imorn. Väskorna är packade och det enda som är kvar är att göra lite lunch och säkerhetschecka allt. Va skönt att vara klar hyfsat tidigt på kvällen!

Vi ska till Fräsets utställning i Rasbo och det här är första gången jag bara tar med en katt. Hon brukar gömma sig bakom Hunter på utställningar så jag hoppas hon klarar att vara själv. Jag kommer ta en buss som är där lite sent men det fanns inte så mycket att välja på så jag hoppas att sibbarna inte är först ut på utställningen som vanligt.

Ser fram emot imorn och har vi tur så kanske Yuki tar sitt första certifikat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0