Trevlig överraskning

Vi kom hem ganska sent idag och var trötta och hungriga. När vi kommer in genom dörren ser vi kattskit smetat längs hela hallgolvet, kattsand överallt och en spya. Och så stinker det!

Var väl inte exakt det bemötandet jag önskat men det är sådant man får räkna med om man har djur. Det var bara att checka att katterna var okej, torka upp röran och duscha av Hunters bak. 90% av gångerna är det alltid han av någon anledning. Får hoppas det var en engångssak så han inte blivit sjuk.


Kommentarer
Postat av: Bing.

Oh noo! Jag kikade in på bloggen genast efter gymmet för att jag ville testa broccolisopps receptet du tidigare postat, och ser det här. Aptiten försvann kan jag säga >_<. Stackars Hunter, och er! :(

Svar: Hahaha, sorry! Menade inte att förstöra aptiten. Tur att jag inte tog någon bild :P
Vinterna

2013-01-24 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0