Tisdagen

Idag sprang jag iväg till gymmet på lunchen och körde ett spinning pass. Det var ett bra tag sedan sist och det kändes. Svetten bara rann och de sista tio minuterna var tunga men det kändes skönt att verkligen träna. Speciellt när instruktören sa att man skulle lägga på så mycket motstånd man kunde och jag knappt kunde trycka ner pedalerna, jag trodde nästan inte jag skulle klara det men det var kul att pusha på till max! 
 
Ikväll lagade vi laxpaj till middag. Jag hittade ett recept på Under vårt tak bloggen som jag var nyfiken på och den blev jättegod! Jag var inte så förtjust i pajddegen eftersom jag föredrar lite tjockare deg men fyllningen blev jättebra. Var nästan så det inte blev någon middag dock för tibbe tappade den när han skulle stoppa in den i ugnen. Det mesta gick att rädda men den nystädade ugnen ser inte så nystädad ut längre...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0