Lyxfredag

Fredagen förra veckan var lite speciell. Förutom att det var löning så blev det en dag då jag lyxade till det, det kan man behöva ibland :) På morgonen var det VIP shopping på HM och det hade kommit in mycket snyggt. Tror jag hade ett ton med kläder in i omklädningsrummet men jag lyckades plocka bort det mesta. Det blev lite snygga klänningar, tröja, jeans och nya spinning tights. Det bjöds på gott te och smörgås som jag tog med mig till jobbet och det var en riktig lyxfrukost!
 
På eftermiddagen hade Frida och jag bokat tid hos Skincare för att göra en facemapping och få lite råd och tips om ansiktsprodukter från Dermalogica. Jag är lite frälst i Dermalogica och hela min hylla i badrumsskåpet är fullt av deras produkter men det hindrar ju en inte att testa mer :P Jag köpte med mig en ny peeling och så fick vi med oss lite gratistester. 
 
Sådana här dager borde man ha oftare där man kan skämma bort sig lite. Kan behövas ibland med all stress och alla "måsten". 
 
 
 
 
Älskar nit detaljerna på den här tröjan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0