Improviserad dag

Ibland blir det inte alltid som man har tänkt sig. Jag hade en klar plan för vad jag skulle göra idag men tiden räckte bara inte till så jag fick ändra spår helt. Sedan var tibbe sjuk igår och jag verkar ha fått det idag...sådan där jobbig en-dags förkylning som bara kommer och går. 
 
Men idag lyckades jag skypa med min pappa och hans sambo som är i Uruguay! Det var jättekul att prata och de verkar ha riktigt fint väder med sol och värme. Blev ju såklart en hel del bilprat, hade någon sagt till mig för ett år sedan att jag skulle kunna sitta och prata om bilar i timmar så hade jag bara skrattat men där ser man. Jag fick många bra råd så jag kommer söka vidare och läsa på innan vi tar något beslut. Spännande är det dock!
 
Sedan har vi även fixat mycket tråkiga pappers och tekniska saker idag..inget kul och det tar tid men ibland måste det göras. Julsakerna har åkt ner i källaren också, vet inte när det är meningen att man ska ta ner dem men jag hade fått nog. Nä, nu är det snart dags att lägga sig och förbereda sig för nästa vecka. Ser fram emot jobb, träning, mer bilprövande och kattutställning!
 
Nämnde jag att kattbädden var populär? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0