Viktig

Jag har precis läst ut boken "Viktig - Från matmissbrukare till träningsförebild" av Terese Alvén och jag gillade den! Boken är en självbiografi om hur hon blev anorektiker och sedan tog sig ur det och jag tyckte den var riktigt inspirerande. Bra skriven och kändes äkta. 
 
Jag har aldrig haft sådana problem men jag kan relatera till det hon skriver och förstå hur det kan hända. Jag har alltid varit liten men jag hade en väldigt utstående mage när jag var yngre som jag alltid skämdes för. En del av den finns fortfarande kvar, både i massa löst skinn, fett och i huvudet, och det är alltid magen jag fokuserar på när jag vill bli mer vältränad. Sedan min känsliga mage som gör att jag ser gravid ut om jag äter något den inte vill ha hjälper ju såklart inte. 
 
Oavsett om man har problem eller inte så rekommenderar jag boken! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0