Väga katter

Jag hade velat ha en lite bättre våg hemma som jag kunde väga katterna på själva utan att vi håller upp dem. Känns alltid som vi får mycket mer pålitligt resultat när vi väger hos veterinären än här hemma. 
 
Jag har börjat testa att låta torrfoder stå framme i princip hela tiden och den är alltid fylld förutom när vi går till jobbet för då tar jag bort den och ställer jag fram blötmat istället. Tycker det fungerar ganska bra och det känns som de inte stressar lika mycket med maten men nu på senast har de ätit väldigt mycket. Jag tog och vägde dem i helgen och till min förvåning har de gått ned i vikt. Hmm...På något sätt tror jag mer det är vågen som visar fel än att de skulle tappat i vikt för om det stämmer har de tappat två hekto var. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0