Step Up

Idag testade jag på ett Step Up pass på gymmet under lunchen. Oh my god vad jobbigt! Upp ner, upp ner på brädan och ju fler låtar desto mer steg fick vi testa på och till slut så skulle vi sätta ihop allt och köra ett par rundor. Jag som inte kunde koreografin var lite vilse och det gick i en väldans fart så det gällde att hänga med. Koreografi är inte riktigt min grej, speciellt inte när man är lite slut i huvudet också, då är det riktigt svårt att hålla fokus och komma ihåg. Tacka vet jag spinningen där man bara trampar :)
 
Men jag tyckte ändå det var roligt! Speciellt eftersom man verkligen fick pusha och jag kände svetten rinna. Min PT håller i step up passen också så jag fick ju ta i lite exta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0