Ingen bra kväll

Ikväll gick jag loss på kakhyllan på Ica. Det var en sådan där dag då jag bara behövde ett berg av onyttigheter att vräka i mig. Tibbe tittade lite ängsligt på mig och frågade om jag var okej för det här brukar oftast vara knutet till när jag mår dåligt. Jag behöver choklad och socker för att dämpa stress och oro...konstigt hur hjärnan fungerar.
 
Just nu är en tid av mycket stress, oro och ångest och när jag på det känner att jag börjar bli sjuk så blir jag bara ännu mer stressad. Ni vet den där känslan när man glömmer andas och tror att man ska spy av panik. Usch...Nej, ikväll får jag dämpa ångesten och så blir det nya tag i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0