Frisörtid

Ikväll hade jag tid hos min frisör på Hair Team. Det var verkligen på tiden för mitt hår såg så trist och livlöst ut och utväxten var hemsk. Oftast brukar det vara fullt med folk där på kvällen men idag var det helt tomt. Hela salongen var stängd förutom min frisör så kändes riktigt lyxigt att ha hela stället för sig själv. 
 
Jag gjorde inget nytt spännande utan fixade utväxten och klippte av en del av längden. Under tiden bjöds det på te med gott, massa tidningsläsande och den sköna massage stolen. Jag fick även testa en del nya produkter och så fick jag lite rabatt. 
 
Det var en skön lugn kväll och nu känner jag mig tio gånger fräshare när håret ser fint ut. Tänk att håret kan göra så stor skillnad för utstrålningen.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

DU SKRÄMMER MIG!! Hur stora vad oddsen!?!?!?!? Att vi dessutom fick ungefär samma grej med tom salong är ju bara... utom denna värld?!

2013-02-28 @ 08:18:24
Postat av: Frida

Fint det blev förresten :)

2013-02-28 @ 08:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0