Ett skepp kommer lastat

Det var en ny förkylning som var på gång tyvärr. Jag hade feber igår och den var fortfarande kvar på morgonen men med lite febernedsättande och massa te så klarade jag mig genom dagen. Febern la sig även efter lunch så förutom att jag är svag och hostar konstant så är det okej. 
 
Men till en bättre nyhet så fick jag hem ett roligt paket idag. Jag gjorde en beställning från Bodystore på ett par produkter jag velat testa ett tag och idag kom det. Det blev osötat proteinpulver, spirulina pulver, chia frön och två sorters mellanmåls bars. Jag fick även två produkter på köpet, en massageolja och brustabletter med C vitamin. Ska bli kul att testa allt! Om jag nu bara kan bli frisk igen...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0