Dagbok

Jag håller på att läsa en inspirationsbok från en bloggare just nu och där får man läsa lite utdrag ur hennes dagbok. Det fick mig att tänka...det var längesedan jag skrev i en dagbok och jag är inte riktigt sugen på att skriva om min dag eller rita hjärtan (som jag gjorde på den tiden) men jag tänkte att det kan vara bra att skriva av sig ibland.
 
Så varje gång jag känner ångest, stress eller känner mig deprimerad så kommer min dagbok fram och så skriver jag av mig. Det är lite som att bearbeta vad jag känner och sedan stänga in det i boken när jag är klar. Det är tanken i alla fall så får vi se hur det går. Många saker jag skriver känns så dumma när jag skriver dem men jag måste ändå få ventilera det och när man inte alltid vet vem man ska prata med så kan det vara bra att skriva det istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0