Alla hjärtans dag

På alla hjärtans dag blev det en mysig middag för oss på Forno Romano. Jag tog en plocksallad och valde kyckling, soltorkade tomater, pestokeso, ananas och krutonger. Det med ceasar dressing och deras goda vitlöksbröd blev jättegott! 
 
Efteråt blev det Die Hard 5 och vi blev nog båda ganska besvikna. Det var en helt okej film men det kändes inte Die Hard för mig och det var lite som med 4an att jag nu knappt kan komma ihåg vad filmen handlade om. Det är synd för jag tycker 1-3an är hur bra som helst. 
 
Oavsett hur filmen var så hade vi en jättemysig kväll och det var skönt att ha lite planerad egentid så man hinner umgås. Den sjätte alla hjärtans dag vi spenderat tillsammans nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0