Tjejkväll

Igår hade jag finbesök av Frida och med tibbe bortrest så blev det enbart tjejer hemma! Vi hade en väldigt mysig kväll med god middag (yes, äggmacka är bästa måltiden som finns!), Supernatural och Silent Hill 3. 
 
Det fick även bli en tidig julklappsutdelning och jag blev så rörd av mina fina presenter. Frida hade ordnat med fina bilder på Hunter som var inramade och ett vackert ljus till det så nu har jag äntligen en liten minnesplats för Hunter. Var nästan så jag började gråta när jag såg de fina bilderna på honom. Jag har inte orkat ta tag i något sådant här ännu men det känns mycket bättre nu när hans aska har en egen plats. Tack igen Frida och Didrik för de fina presenterna!
 
Efter en trevlig kväll sov vi båda gott på soffan. Roligt att vi har en stor säng men vi båda ville hellre sova på soffan. Jag vet inte vad det är med soffor men jag sover gott på dem :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0